IlPuntoTecnico

Presentazioni => Presentazione -OBBLIGATORIA- per i Nuovi Iscritti => Topic aperto da: kurkin - 07 Febbraio 2020, 10:16

Titolo: Hello everyone
Inserito da: kurkin - 07 Febbraio 2020, 10:16
Hi everyone,
I signed up after buying two send-hand routers
Sercomm VD625 (AGSOT)
TG789vac v2 (AGTOT)

to see what can be done to put them to good use. I have some experience in flashing other routers to OpenWRT and other open-source firmware, but I'm not familiar yet with Broadcom-based units.
Titolo: Re:Hello everyone
Inserito da: natalinux - 07 Febbraio 2020, 14:42
hi kurkin