IlPuntoTecnico
Presentazioni => Presentazione -OBBLIGATORIA- per i Nuovi Iscritti => Topic aperto da: godisdead - 01 Febbraio 2020, 17:36
-
I'm currently working on the AGTOT 2.1.1 firmware and found this forum. Hopefully I'll find users to share info about it.
-
hi godisdead
-
@godisdead :welcome: