IlPuntoTecnico
Presentazioni => Presentazione -OBBLIGATORIA- per i Nuovi Iscritti => Topic aperto da: Oilke - 16 Agosto 2018, 13:29
-
Hello, I am here because i want to purchase a modem DGA4130 so I will read the thread to know how to use it
-
:welcome: and have fun.
-
ciao Oilke